Enthousiaste administratie/HR medewerker (32 – 40 uur)

Ben jij punctueel, scherp en op zoek naar een verantwoordelijke functie binnen een dynamisch bedrijf in de automotive IT? Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken voor onze administratie.De administratie is een heel belangrijke schakel binnen ons bedrijf om te zorgen dat leveringen van producten en diensten aan klanten betaald worden en om collega’s te ontzorgen op HR gebied.

De administratie

  • controleert en factureert leveringen van projecten, producten en diensten
  • volgt openstaande posten op als de betaling uit blijft
  • is de vraagbaak voor collega’s op HR gebied
  • draagt zorg voor een correcte afhandeling van de HR afspraken
  • controleert en verwerkt de inkoopfacturen
  • draagt zorg voor een aantal facilitaire en office management taken

Naast UnameIT valt ook de boekhouding van Cartel en ADA onder de verantwoordelijkheid van de administratie afdeling. Je werkt samen met drie ervaren collega’s. Zij maken je wegwijs in de administratie, zodat je na een inwerkperiode zelfstandig de werkzaamheden kan gaan uitvoeren. In eerste instantie ligt de nadruk op de office management en HR taken, om op termijn door te groeien naar de overige taken. Standaard werk je op het kantoor van UnameIT in Woerden, maar ook op het kantoor van Cartel in Vianen ben je geregeld te vinden. Wij maken onder andere gebruik van de software pakketten Exact online en Basecone. Het werk is afwisselend en biedt voldoende mogelijkheden om op termijn door te groeien binnen de organisatie.

Functie-eisen

  • Minimaal een afgeronde administratieve MBO niveau 4 opleiding of MBA
  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal twee jaar werkervaring op één van de taakgebieden van de administratie
  • Diepgaande kennis van Microsoft Excel is een vereiste
  • Ervaring met Exact en Basecone is een pré
  • In het bezit van een rijbewijs en een auto
  • Analytisch
  • Integer
  • Pro-actief en daadkrachtig
  • Verantwoordelijk en zelfstandig

Wij bieden

  • Een gevarieerde en uitdagende baan
  • Een leuke en inspirerende werkplek binnen een jong ambitieus bedrijf
  • Een prima salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen

Bedrijfsprofiel

UnameIT maakt software voor autobedrijven. Universele- en dealerbedrijven gebruiken onze software om hun volledige commerciële proces te optimaliseren. Een soort CRM software dus, maar dan anders. Mooier, branche specifieker, functioneler en toegankelijker dan je verwacht. Door nieuwe technologieën te gebruiken zijn we in staat om innovatieve oplossingen te bieden aan onze klanten. Ons team bestaat op dit moment uit 43 medewerkers.

Bedrijfscultuur

We zijn open, sociaal, informeel en vooral ook gedreven. We werken als team, maar daarbinnen heeft iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid. We hebben allemaal hetzelfde doel voor ogen. Mooie oplossingen bedenken waar onze klanten optimaal door ondersteund worden. Maar ja, al deze dingen lees je natuurlijk wel vaker. We nodigen je uit om te solliciteren. Alleen dan kunnen we je echt overtuigen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Arnoud de Jong op telefoonnummer: 088 232 22 44.